FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum BEZELEteam Strona Główna
»
Porady i drobne naprawy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ladzio
Wysłany: Nie 13:56, 14 Maj 2006 Temat postu: Ustawianie zapłonu
Aby stwierdzić czy wyprzedzenie zapłonu jest właściwe należy: 1. Wykręcić świecę z głowicy, przez otwór na świecę włożyć pionowo do cylindra listewkę drewnianą lub kawałek sztywnego drutu aż do zetknięcia z tłokiem 2. Obracając kołem zamachowym w prawo ustalić zwrot zewnętrzny tłoka i zaznaczyć to położenie na listewce rys. 45. Następnie w gorę od tego położenia odmierzyć na listewce wielkość wyprzedzenia zapłonu ( 4,4 mm). Obrócić powoli kołem magnesowym w lewo, tak ażeby obniżyć tłok o wielkość zaznaczoną na listewce. Jeżeli w tym położeniu tłoka styki przerywacza zaczynają się rozchylać- to zapłon ustawiony jest prawidłowo.
Moment rozwarcia styków najprościej jest ustalić za pomocą bibułki papierowej włożonej między styki. Lekko ciągnąć palcami za bibułę podczas wolnego obracania kołem zamachowym łatwo wyczujemy moment, w którym styki przerywacza zaczną się rozchylać zwalniając bibułę. Zamiast bibuły papierowej można również użyć pasek cienkiej folii aluminiowej. Przed przystąpieniem do kontroli ustawienia zapłonu należy sprawdzić czy maksymalny odstęp styków przerywacza jest prawidłowy. Po ewentualnym stwierdzeniu złego ustawienia zapłonu, koryguje się go przez obracanie podstawy iskrownika. W tym celu należy poprzez otwór w kole zamachowym za pomocą wkrętaka zluzować trzy wkręty 1, mocujące podstawę do obudowy silnika rys.46 . Obracając podstawkę iskrownika w prawo zmniejszamy wyprzedzenie zapłonu, obracając w lewo- zwiększamy wyprzedzenie zapłonu. Po przekręceniu podstawy iskrownika i dokręcenie jednego z wkrętów mocujących 1 sprawdzić ponownie wyprzedzenie zapłonu, jeżeli jest właściwe wówczas dokręcić mocno wszystkie 3 wkręty.
Forum BEZELEteam Strona Główna
»
Porady i drobne naprawy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE
----------------
Regulamin forum
Do Admina
BEZELEteam nasz klub
----------------
Porady i drobne naprawy
zloty i imprezy
Nasza strona internetowa
Nasze bryki
Tuning
Tuning modeli
----------------
Skończone modele
Wieś tuning
Nasz warsztat
Co i jak?
Pojedynki tunerów.
Pozostałe
----------------
Na luzie.
Moto-pasje
Moto gry komputerowe.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin