|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
ladzio
Administrator
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków
|
Wysłany:
Nie 14:05, 14 Maj 2006 |
|
Obsługa przerywacza polega na czyszczeniu styków co około 1000 km i w razie potrzeby regulacji odstępu między nimi. Odstęp między stykami powinien wynosić 0,3- 0,4 mm. Dostęp do przerywacza uzyskuje się po zdjęciu lewej pokrywy silnika, przez otwory w kole magnesowym. W celu regulacji odstępów styku obrucić koło magnesowe tak, żeby otwór w nim wypadł naprzeciw przerywacza, kiedy odstęp styków jest największy. Teraz szczelinomierzem ( blaszka) o grubości 0,3- 0,4 mm sprawdza się wielkość maksymalnego odstępu. Jeżeli zachodzi konieczność regulacji, to należy zluzować wkręt 1 i przesuwając za pomocą wkrętu z mimośrodem 2 podstawę przerywacza ustalić właściwy odstęp styków, a następnie dokręcić wkręt 1 i sprawdzić jeszcze raz wielkość przerwy. Styki czyści się najlepiej specjalnym pilnikiem, znajdującym się w wyposażeniu motocykla lub przeciągając między nimi pasek drobnoziarnistego papieru ściernego, a następnie szmatką zwilżoną w czystej benzynie, uważając aby na stykach nie pozostały żadne zanieczyszczenia. Jeżeli styki są silnie nadpalone, należy je dać przeszlifować lub wymienić przerywacz na nowy. Silne iskrzenie styków, a co za tym idzie ich nadpalenie może być spowodowane uszkodzeniem kondensatora, który trzeba wymienić. Co 3000 km przebiegu należy nasmarować jedną kroplą oleju silnikowego filcowy języczek smarujący krzywkę na piaście koła magnesowego i oś młoteczka przerywacza sprawdzić wyprzedzenie zapłonu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|